Is de Agency Masterclass – met hoofdtrainer Mitchel Weijerman – een aanrader of is het teleurstellend? In deze eerlijke review vind je mijn ervaring met de Agency Masterclass, evenals ervaringen van anderen. Lees verder…

Ik kon mijn sceptische mening – als ‘echte’ marketeer – bijna niet inhouden

Omdat ik een vier-jarige hbo-opleiding heb gevolgd en nu werkzaam ben als marketeer, vond ik het belachelijk toen ik hoorde dat je met simpele Facebook-advertenties heel veel geld kunt verdienen.

Nog vóórdat ik een ‘haat-comment’ wilde schrijven, dwong ik mijzelf erover na te denken en zelfs de Agency Masterclass een kans te geven.

Nu denk ik er al ietsje anders over…

Wat is de Agency Masterclass eigenlijk? En waarom zou je deze methode leren?

agency-masterclass-is-het-goed

Het klinkt fancy, maar het is erg simpel. De Agency Masterclass leert je simpelweg hoe je bedrijven helpt met Facebook-advertenties.

Waarom zou je dit gaan leren? Het antwoord is: geld. Waarom zit hier veel geld in?

  1. Je hebt ondernemers als klanten. Geen consumenten. Weet je wat daar het fijne van is? Ondernemers hebben heel veel geld te besteden… omdat ze weten dat het ze ook heel veel geld oplevert.
  2. Sterker nog: ondernemers moeten wel gaan investeren, want daardoor krijgen ze klanten. En die klanten heeft ieder bedrijf nodig, anders kan een bedrijf niet voortbestaan.
  3. Ondernemers staan te springen om advertising agencies in te huren, niet omdat het ‘wel leuk is voor erbij’, maar omdat geen enkel bedrijf zonder promotie kan.
  4. De gemiddelde ondernemer is 40-50 jaar oud. Ze betalen graag iemand die in de computer-zaken duikt, zoals Facebook-advertenties. En daar hebben ze gewoon geld voor.
  5. Ondernemers willen zich focussen op het runnen van hun business. Ze willen niet bezig zijn met allerlei zij-activiteiten. Daar betalen ze jouw agency met veel liefde veel geld voor.

Daarnaast vond ik de lesstijl van Mitchell Weijerman erg professioneel. Ik kan je aanbevelen om zijn gratis training eens te volgen zodat je een beeld krijgt van zijn lesstijl.

Wie is Mitchell Weijerman? Is hij betrouwbaar?

Mitchell Weijerman is de hoofdtrainer van de Agency Masterclass. Hij is – onder andere met Jia Ruan – het gezicht van het achterliggende bedrijf Unstoppable Lifestyle B.V.

Is Mitchell Wijerman een geschikte trainer? Als je naar zijn verdiensten kijkt, dan is het antwoord ja. Hij heeft al veel gepresteerd, ook internationaal gezien.

Mitchell Weijerman is niet zomaar iemand – hij heeft internationaal naam gemaakt

De hoofdtrainer van de Agency Masterclass is niet zomaar iemand die net komt kijken. Mitchell heeft daadwerkelijk een verleden met grote successen en hij heeft veel ervaring opgedaan als consultant, onder andere in Amerika.

De methodiek van deze training in grote lijnen

agency-masterclass-mitchell-weijerman-review

Als ik de methode van de Agency Masterclass zou samenvatten, dan zou ik zeggen dat het als volgt gaat:

  1. Jij leert hoe je advertenties gaat managen voor andere bedrijven.
  2. Zo’n bedrijf die jouw klant is, geeft jou een budget voor die advertenties. Dat kan bijvoorbeeld zijn: 500 euro per maand.
  3. Jij verdient een management fee omdat jij dit regelt voor dat bedrijf. Jij maakt namelijk de advertentie en je stelt het in op Facebook. Zo’n management fee is bijvoorbeeld 1.000 euro per maand.
  4. Stel dat je per maand voor 20 nieuwe klanten zorgt voor dat bedrijf. Laten we zeggen dat het een restaurant is waar per tafel gemiddeld voor ongeveer 350 euro aan eten besteld wordt. Jij levert per maand dus 7.000 euro op voor dat bedrijf. Dat is bijna volledig brutowinst voor het restaurant, want het eten heeft het restaurant tóch en dat moet op.
  5. Het bedrijf is blij, want zij hebben 7.000 – 500 – 1.000 = 5.500 euro per maand extra brutowinst.
  6. Jij bent ook blij, want van deze ene klant van jou ontvang je 1.000 euro per maand. Dat is jouw brutowinst voor jouw dienst aan die ene klant.
  7. Als je al een paar van dit soort klanten hebt, dan heb je een heel mooie maandwinst voor jezelf. Keer op keer, maand na maand.
  8. Aha, maar dit was nog een conservatieve schatting. Je kunt namelijk ook gerust 2.000 euro of 3.000 euro per klant per maand vragen voor jouw service. Dan heeft dat restaurant nog altijd zijn/haar 4.500 of 3.500 euro extra winst per maand.

Passief inkomen is mogelijk met de Agency Masterclass

mitchell-weijerman-scam

De methode van de Agency Masterclass is ook geschikt voor passief inkomen. 100% passief inkomen bestaat niet echt, maar je kunt er wel flink bij in de buurt komen met deze methode. 80% passief inkomen bestaat zeker in mijn beleving.

Je ontvangt namelijk een maandelijkse beloning, bijvoorbeeld 1.000 euro per klant. Dit wordt de management fee genoemd. Voor die 1.000 euro per maand per klant, moet je de ads van die specifieke klant managen.

Dat hoeft niet lang te duren, terwijl het wel steeds 1.000 euro per maand oplevert. Na de eerste maand hoef je alleen nog een beetje bij te sturen en dat is zelfs uit te besteden aan een assistent, waardoor het nog passiever wordt.

Mitchell gaat ook op dit aspect in tijdens zijn gratis training waarin hij zijn hele methode prijsgeeft.

Mijn mening & andere ervaringen over de Agency Masterclass

ervaringen-agency-masterclass

Zelf was ik onder de indruk van het niveau van de lesstof. Je leert op hoog niveau zakelijk te denken – en je leert daadwerkelijk zaken te doen. Ook dat is op hoog niveau, met een bijbehorende hoge beloning voor jezelf.

Ook de andere studenten van de Agency Masterclass delen mijn mening. Ze zijn daarnaast heel erg actief in de Facebook-groep en ze delen hun successen regelmatig. Kleine en grote successen.

De Agency Masterclass speelt in op een serieuze kans…

Als ik naar buiten loop, hoef ik maar het hoekje van het plaatselijke winkelcentrum om te lopen en ik zie de kapper, de lederzaak en het visspecialiteiten-restaurant. Ze hebben oude websites en mijn kapper heeft zelfs helemaal geen website. Aan internet marketing doen ze al helemaal niet. Sterker nog: geen enkele van hun concurrenten in deze woonplaats doet aan online marketing.

Nog een voorbeeld: Ik zie een leuk hotel in Maastricht dat altijd alleen maar heeft kunnen rondkomen doordat het op een centrale locatie in de binnenstad is. Ze hebben een lelijke website en ze doen niks aan online marketing.

De kapper gebruikt altijd maar 2 van de 8 stoelen, het visrestaurant zit nooit voor meer dan 20% vol en het hotel doet de vlaggen uit als het een keertje volgeboekt is.

Als ik voor deze ondernemers een Facebook-campagne zou opzetten, zouden zij de enige kapper, lederzaak en visrestaurant van mijn woonplaats zijn met een Facebook-campagne. Doordat ze allemaal al top-producten hebben terwijl er nauwelijks online concurrentie is, zullen de Facebook-campagnes volle zaken opleveren voor deze ondernemers.

Deze vier ondernemers betalen met niet alleen mijn management fee van 4 x 2.000 per maand, maar ze zijn me ook nog eens eeuwig dankbaar en ik zit in hun hart.

Een team, support en community

Het meest positieve van Unstoppable Lifestyle B.V. vind ik de vriendschap en het gezamenlijke harde werken. Dat zie je niet alleen terug bij het team van Unstoppable – met onder andere Jia Ruan – maar dat zie je ook terug in de leerlingen.

De leerlingen zijn namelijk gewoon mensen zoals jij en ik, terwijl ze heel erg gedreven zijn. Voor de leerlingen worden veel contact-mogelijkheden georganiseerd en bovendien krijg je goede support en coaching van het Unstoppable-team.

Mitchell Weijerman geeft een gratis training

Binnenkort start er een gratis training waarin Mitchell Weijerman zijn hele methodiek al prijsgeeft. Dit is wat mij betreft een aanrader.

Hier kun je kijken of je beschikbaar bent voor deze gratis training.

Na de training doet hij vaak een aanbieding

Ik verwacht persoonlijk dat Michell Weijerman een korting gaat geven aan het einde van zijn gratis training. Mocht je alvast nieuwsgierig zijn, dan heb ik de kortingspagina alvast gekopieerd en hier voor je neergezet: Klik hier om alvast naar de vertrouwelijke kortingspagina te gaan.

Gerelateerd: lees verder...