Wis is Stefan Andjelovic, waar slaat zijn Agency Accelerator op en is het een zinvolle aangelegenheid? Wij hebben bij bedrijvenconsultant wel zin in een beetje slimme marketing, maar in oplichting hebben we zeker geen zin. Heb jij hulp nodig bij het opzetten van een succesvolle marketing agency? Dan is het de vraag of je bij Stefan Andjelovic aan het juiste adres bent. Deze mentor is in ieder geval gemotiveerd en hij helpt jou van begin tot eind met de beste adviezen, tips en hulpmiddelen. Meer weten? Lees dan vooral verder.

Wie is Stefan Andjelovic?

Stefan Andjelovic is al vanaf jonge leeftijd geïnteresseerd in sporten. Dat is dan ook de reden dat hij begon aan de HBO-opleiding Sportkunde. Het duurde echter niet lang voordat hij erachter kwam dat school niks voor hem was. De lange dagen in de klas en vele overbodige informatie deed hem doen dagdromen over andere dingen, betere dingen. Na vijf jaar besloot hij dat het genoeg was geweest en stopte hij met zijn opleiding.

In de tussentijd had hij echter niet stilgezeten. Hij startte verschillende ondernemingen. Zo verdiende hij wat geld als fitness influencer, coachte hij voetbalspelers en begon hij een kledingmerk met de naam Humble. Hoewel zijn werk wel plezier bracht, had Stefan al gauw door dat hij hierin nooit echt succesvol ging worden. Er moest dus iets veranderen.

Het roer ging om. Stefan begon onderzoek te doen naar allerlei business modellen. Dit was een risico, aangezien alle cursussen, boeken en materialen om een aardige investering vroegen. Toch hielp dit hem een bedrijfsmodel te vinden dat bij hem past en waar hij vertrouwen in heeft: een marketing agency.

Wat is een marketing agency?

Voordat we verder kunnen gaan met het verhaal van Stefan, is het belangrijk om uit te leggen wat een marketing agency precies doet. Een marketing agency houdt zich bezig met het verbeteren van de marketingstrategie van bedrijven. Dit is onder te verdelen in een aantal services, zoals:

  • Search Engine Optimization (SEO). Dit verwijst naar de technieken die worden gebruikt om ervoor te zorgen dat een bedrijf hoger eindigt in de zoekmachineresultaten van Google. Hierbij is het voornamelijk belangrijk om de juiste zoekwoorden te verwerken in je website. Dit klinkt vrij eenvoudig, maar is dat zeker niet. Hoe kom je er bijvoorbeeld achter welke zoekwoorden de mensen uit jouw doelgroep gebruiken? En wanneer heb je genoeg zoekwoorden gebruikt?
  • Search Engine Advertising (SEA). Ook dit heeft te maken met de zoekmachineresultaten van Google. Bij SEA ligt de nadruk echter meer op de advertenties die je hier plaatst. Met behulp van de veelgebruikte tool Google Adwords, kan je zo veel en zo weinig advertenties plaatsen als je wilt. Afhankelijk van jouw voorkeuren betaal je per klik, per lead of per host. Het is echter heel makkelijk om hier veel geld mee te verliezen. Daarom moet je de juiste balans vinden tussen investering en rendement. Ook hier kan een marketing agency je bij helpen.
  • Contentmarketing. Het laatste onderwerp dat we bespreken is dat van contentmarketing. Dit verwijst naar het schrijven van teksten op zo’n manier dat ze door Google aantrekkelijk worden gevonden. Dit klinkt gek, maar is enorm belangrijk voor het genereren van nieuwe leads. Door elke individuele pagina op de website optimaal aan te passen op de behoefte van jouw doelgroep zorg je ervoor dat jouw bezoekers ook daadwerkelijk veranderen in betalende klanten.

Kortom, er komt een hoop kijken bij het runnen van een marketing agency. Als je het eenmaal onder de knie hebt, kan dit echter een baan worden waar je met veel plezier mee bezig bent. Stefan bleek hier zo goed in te zijn, dat het al snel resulteerde in genoeg financiële vrijheid om zijn bedrijf nog verder uit te breiden. Dat is hoe hij begon met het adviseren van anderen die zich in dezelfde situatie bevonden.

De tekortkomingen van het hedendaagse schoolsysteem

De functie die Stefan Andjelovic heeft aangenomen als adviseur beginnende ondernemers komt voort uit een diepgewortelde ontevredenheid met het hedendaagse schoolsysteem. Volgens Stefan is de manier waarop wordt lesgegeven totaal niet geschikt om mensen voor te bereiden op succes. Sterker nog, het drijft iedereen naar de veilige 9-tot-5-sleur. We leren niet het belang van risico’s durven nemen en leggen ons erbij neer dat we tot aan ons pensioen moeten werken. Daar wil Stefan verandering in brengen.

Hoe gaat Stefan te werk?

Stefan Andjelovic heeft een overzichtelijk stappenplan opgesteld dat mensen helpt bij het opzetten van een succesvol business plan. Hierbij maakt het niet uit op welk vakgebied je je wilt richten. Er zijn namelijk een aantal factoren die van toepassing zijn op elke onderneming. Het doel? Financiële en mentale vrijheid. Door zelf het heft in handen te nemen, word je de regisseur van je eigen toekomst. Laat je dus niet beperken door alles wat je geleerd hebt en durf risico’s te nemen.

Een T-shaped ondernemer worden

Stefan Andjelovic streeft ernaar zijn klanten te helpen een T-shaped ondernemer te worden. Zoals de naam al doet vermoeden, kan dit concept het beste uitgelegd worden aan de hand van de hoofdletter T. Het verticale deel van deze letter staat voor de diepgaande kennis die de professional heeft over zijn eigen vakgebied. Dit kan van alles zijn. Zo zal een webdesigner diepgaande kennis hebben van alle technische elementen die nodig zijn voor het bouwen van een website. Maar als je je beperkt tot deze ene expertise, zal je al gauw merken dat je niet alle problemen kunt oplossen.

Daarom is het van belang om vaardigheden te ontwikkelen die een brug slaan naar andere specialisaties. Als we teruggaan naar het voorbeeld van de webdesigner, kunnen dit bijvoorbeeld communicatieve vaardigheden of vaardigheden op het gebied van marketing zijn. Deze zullen er namelijk voor zorgen dat de designer beter kan communiceren met zijn of haar klanten en bovendien zijn basisbegrip van marketingtechnieken kan toepassen op het aantrekken van een groter publiek. Deze multidisciplinaire aanpak is bewezen effectief en mag dan ook niet ontbreken in het advies van Stefan Andjelovic.

Wat kun je verwachten?

Wanneer je aan de slag gaat met Stefan Andjelovic, zijn er een aantal dingen die je kunt verwachten:

  • Een uitgebreid introductiegesprek, waarin jouw doelstellingen en verwachtingen voor de toekomst worden besproken.
  • Een stappenplan, zowel algemeen als specifiek gericht op jouw situatie.
  • De nodige hulpmiddelen om een allround ondernemer te worden.
  • 24/7-ondersteuning, zowel tijdens als na de samenwerking.
  • Aantrekkelijke prijzen.

Beschikbare hulpmiddelen

Om je alvast een idee te geven van de service die Stefan Andjelovic heeft te bieden, kan je natuurlijk altijd een kijkje nemen op zijn website. Hier vind je namelijk een aantal resources in de vorm van korte, duidelijke YouTube-video’s. Deze video’s zijn als het ware korte coachingsessies, waarin Stefan belangrijke concepten met betrekking tot online marketing uitlegt. De video’s zijn beschikbaar voor iedereen en kunnen geheel vrijblijvend bekeken worden.

Ons oordeel: zijn Stefan en zijn coaches kundige en hadden we prettig contact?

We besloten al vrij vroeg in ons aankoopproces contact te leggen met Stefan Andjelovic en zijn coaches, waaronder Ka Hou. Hierbij hebben we vooral gelet op kundigheid, vakkennis en eigen resultaten.

We werden positief verrast door alle tips, kennis en coaching die we ontvingen. Ook tijdens ons lidmaatschap van de Agency Accelerator. Stefan en Ka Hou lieten zien wat voor resultaten ze behaalden en ze gaven ons doeltreffende tips om hetzelfde te doen.

Nog niet overtuigd?

Ben je geïnteresseerd in het opstarten van jouw eigen marketing agency, maar toch nog niet helemaal overtuigd? Neem dan eens een kijkje bij een van de vele beoordelingen van de mensen die jou voorgingen. Dit is een goede manier om een beeld te krijgen van wat je kunt verwachten van Stefan, zijn services en de resultaten.

Onze review samengevat

ReviewAgency Accelerator
SamenvattingDe trainers en coaches van de Agency Accelerator hebben ‘het’ gewoon begrepen: bied een marketing-dienst aan voor bedrijven en je krijgt de meest grote opdrachten. Waarom? Geen enkel bedrijf kan zonder marketing. Daarom raden we je aan om deze skills te leren en met twee benen in het agency-leven te staan.
Review doorDe Redactie
Beoordeling8.9 (van de 10)
StartenStart hier

Neem contact op

Wil jij meer weten over wat Stefan Andjelovic voor jou kan betekenen? Dan kan je altijd contact met hem opnemen. Dit kan door een mailtje te sturen naar support [apenstaartje] fys-media.com. Je kunt ook een reactie achterlaten op een van de sociale media-kanalen. Je ontvangt altijd zo snel mogelijk een antwoord.

Start hier met de Agency Accelerator.